چه؟ (بیست و سوم تا سی ام دی ماه 1401)

"در این زمونه، باشرف بودن با دم فروبستن جور درنمیاد." 

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از بیست و سوم تا سی ام دی ماه 1401 در زیر آمده است. 
1- ناشناسان: چرا برای انارک کسی احساس مسؤلیت نداره که در شهر دو روز نانوایی تعطیل باشه و به هر کدوم از بچه های شورا می گی هیچ کس خبر نداره و آقای شهردار هم این مشکلات  شهر را نادیده گرفته. آخه تو شهر اگه یک مسافر غریبه بباد برای انارک زشت نیست؟ همش نونوایی ها می گن آرد نداریم هر ۲ باهم یا همش می زنن به علت تعمیرات. نون هم باید از نایین گرفت که ی وقت به بی نونی بر نخوریم. وقتی هم هستن هر ساعتی عشقشون بکشه می رن نون می پزن ۱۰بار برو و برگرد خونه تا آخر خبری از نون بشه باعث تاسفه. خودمختار هستن به میل خودشان کار می‌کنند.
- ناشناس: میزان سهمیه ارد نانوایی ها و همچنین ساعات کاری انها و نحوه پخت و روزهای تعطیل نانوایی ها هیچ ربطی به شورای شهر و شهرداری و شهردار نداره و مستقیما زیر نظر بخشداری می باشد. بهتره الان به مرجع اصلی یعنی بخشداری مراجعه و یا از شخص بخشدار پیگیری بشه.
- ناشناس: بر اساس ماده ٨٠ قانون تشکیلات، وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی کشور، وظایف شورای اسلامی شهر به شرح زیر است: بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابیه و تهیه طرحها و پیشنهادهای اصلاحی و راه حلهای کاربردی در این زمینه ها جهت برنامه ریزی و ارائه آن به مقامات مسئول ذی ربط.
این یک مورد از مجموعه موارد و وظایف شورای شهر است. پیگیری و پاسخگو کردن مسئولان را سرکوب نکنید.
2- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند،  آقایان محمدرضا نیک پور، علی صبوحی، حسین محمدزاده و احمد عرب خابوری. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و خدا بیامرزدشان.