چه؟ (6 تا 12 فروردین ماه 1401)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارهای از ششم تا دوازدهم فروردین ماه 1401 در زیر آمده است.

1- انارک نیوز: سالن مجلل چند منظوره مسجد چهارده معصوم (ع) انارک که به همت آقای یوسف ثابتی حتی به سیستم صوتی، ویدئوپروژکتور و سیستم گرمایشی شوفاژ مجهز می باشد و انشاءا... امسال با کمک های خیرخواهانه به سیستم سرمایش و صندلی های پایدار نیز مجهز می شود و تلاش های شبانه روزی ایشان به بار می نشیند. تکیه کلام ایشان "صالحات باقیات" می باشد که امید است مورد توجه همشهریان قرار گیرد.
2- حمید: از نانوایی شهرک چه خبر و چرا دوباره پخت نداره؟
- نعمتی: امور با مشارکت کلیه نهادها و معتمدین شهر طی جلسات برنامه ریزی و مدیریت گردد بعنوان مثال 1. راه اندازی حمام در شهر که امری لازم و مورد نیاز است. 2. نظارت بر امور کلیه واحدهای خدماتی درشهر بخصوص ایام شلوغ (نانواییها، مغازه ها، محلهای اسکان، سرویسهای بهداشتی و نمازخانه و...) 3. برنامه ریزی امور گردشگری و تبلیغ جهت جذب گردشگر بمنظور تامین درآمد مستمر باتوجه به پتانسلیهای غنی و منحصر بفرد منطقه 4. جلسات مردمی با انجمن شهر و ارائه راهکار و بیان مشکلات جاری و همفکری گروهی جهت رفع موانع و ایجاد اتحاد وهمدلی 5. همفکری و مشورت با افراد خبره، مدیران کارامد و متعهد و دلسوز جهت رفع موانع و رعایت اولویتهای لازم و اساسی و اجرایی در شهر 6. همفکری و مشورت در مورد مصارف منابع از محل مشارکت خیرین و بانیان خیر درشهر جهت انتفاع مردم و ساکنین و امید است این منابع با برنامه ریزی و اولویت بندی در شهر مصروف گردد.
ناشناس: در ایام عید نوروز چندین مورد خبردار شدم مسافرینی برای استراحت شبانه و محل خواب دنبال مکان مناسبی بوده اند ولی متاسفانه موفق نشده اند. ظاهرا امسال درهای مدارس  انارک به روی مسافرین باز نشده. اگر ما قصد داریم شهر زیبایمان  انارک را به عنوان یک مکان گردشگری و بومگردی معرفی کنیم مسافرین هم یکی از راههای معرفی امکانات موجود و زیبایی های شهرمان هستند.
- ناشناس: شهرهای بزرگ گوشت گوسفند زیر 170 هزار تومان نداریم ، اگر قیمت 130 هزار تومان در انارک باقی بماند خیلی خوب است. از شهردار و شورای شهر عزیز انارک جهت سامان دهی صنف نونوایی و در دسترس و روزانه بودن قصابی و نظارت بر ثابت نگه داشتن قیمت گوشت در شهر نسبت به شهرهای اطراف نهایت تشکر و قدردانی دارم.
3- رویدادهای انارک: بازدید میدانی مهندس خیابانی شهردار به همراه مهندس عباسی مدیریت محترم امور آبفا منطقه نایین، مهندس وفایی کارشناس فنی، مهندس جعفری مدیر آبفا شهر انارک و حضور مهندس برادران و آقای شفیعی نماینده خیرین از محل احداث آب انبار سنتی مرحوم حاج محمدعلی برادران انارکی.
- انارک نیوز: تشکیل هیأت امنای جدید موزه مردم شناسی انارک که عبارتند از محمدعلی ابراهیمی انارکی (رئیس و عضو هیأت موسس)، محمود صالح انارکی و جواد محمدزاده و احمد سعیدی (معتمدین محل)، محمدعلی فیضی انارکی و غلامحسین طاهری انارکی (نماینده انجمن انارکی های مقیم اصفهان و تهران) و ابوالقاسم خیابانی (شهردار انارک).
- روابط عمومی شهرداری: سمپاشی تصفیه خانه فاضلاب شهری (جنوب شهر) با کنترل هدف و جلوگیری از تکثیر حشرات موذی.
- انارک نیوز: جلسه هم اندیشی شهردار و اعضای شورای اسلامی انارک با اعضای انجمن انارکیهای مقیم تهران در محل شهرداری برگزار گردید و جهت تکمیل پروژه‌های پساب و ایستگاه هواشناسی قول مساعدت دادند.
- انارک نیوز: 11 فروردین مراسم شاد در میدان ورودی شهر برگزار شد.
4- روابط عمومي شبکه بهداشت و درمان نایین: در دهمین روز از فصل بهار توسط کارشناس بهداشت محیط  از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهر انارک بازدید شد و در مورد رعایت اصول و موازین بهداشتی آموزشهای لازم ارائه گردید.
5- انارک نیوز: دیدار نوروزی سرکار خانم آزاد با مردم شریف شهرستان نایین ۷ فروروین ۸ الی ۱۲.
6- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند،  آقای پدرام سلطانی محمدی کارآفرین استارت آپ نمونه. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و  خدا بیامرزدشان.