چه؟ (بیست و یکم تا بیست و هفتم خرداد ماه 1401)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از بیست و یکم تا  بیست وهفتم خرداد ماه 1401 در زیر آمده است. 
1-  معدنچی: تشکر کنیم از خیرین محترم انارکی بابت تقبل هزینه اردوی تفریحی نوجوانان دختر و پسر بابت حضور فعال در کلاس های قرآنی ایام ماه مبارک رمضان به شهر کاشان، به ویژه از همکاری سرکار خانم مهین طالبی، آقایان مهران مطلبی نیا، غلامرضا جلیلی، علی معدنچی (راننده)، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین و مادران محترمه ای که فرزندان و نوجوانان را در این سفر همراهی نمودند.
2- ثابتی: شهرداری برای انارک یک کارگر خدمات و برای شهرک هم با سرویس های بهداشتی ورودی یک نفر  و برای جمع آوری زباله هم یک نفر نیرو دارد. قضاوت کنید آیا هر روز می شه همه شهر را تمیز کرد این هم اگر از این نیروها در جای دیگه استفاده نشه، کندن قبر و بنایی و کارهای متفرقه شهرداری.
3- علیزاده: با توجه به پتانسیل شهر انارک نسبت به احداث چند ورزشگاه جهت ورزش های ساحلی از جمله فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی یا پیست استاندارد موتور و ماشین سواری صحرا و دعوت از تیم های ملی و یا باشگاهی یا نامه به فدراسیون های مورد بحث جهت بر پایی اردو و برگذاری مسابقات داخلی و ... در صورت کمبود بودجه با برپایی مناقصه به پیمانکار واگذار گردد.
4- پایگاه اطلاع رسانی سرکار خانم الهام آزاد نماینده مردم شریف نایین و خوروبیابانک: سرکارخانم آزاد در ادامه حضور خود در حوزه انتخابیه در روستای تاریخی عشین و شهر انارک حضور پیدا کرده و در دیدار با مردم شریف، به بررسی مشکلات آن‌ها پرداختند. با موافقت وزیر محترم راه و شهرسازی، واگذاری واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به صورت ویلایی در شهر انارک بلامانع شد.
5- انارک نیوز: تخصیص اعتبار برای احداث خط لوله گاز نایین به انارک.
6- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، خانم فاطمه توکلی (همسر شادروان رضا محمدی) و آقای غلامرضا پوربافرانی. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و  خدا بیامرزدشان.