چه؟ (هفدهم تا بیست و سوم دی ماه 1401)

"بیداری، بی داری است." 

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از هفدهم تا بیست و سوم دی ماه 1401 در زیر آمده است.

1- هیئت مدیره صندوق خیریه انارک: سرکار خانم آرزوی اناری با عمل خیرخواهانه جهت تجهیز و گازکشی آشپزخانه خیریه شهرک شهید رجایی برای یادبود والدین خود مرحوم حسین اناری و مرحومه جمیله مهدوی مبلغی را اهدا نمودند.
2- گروه خیرین دستهای مهربانی و سازندگی انارک: مساعدت در تهیه تجهیزات و وسایل پزشکی هلال احمر شهرانارک در زمینه حادثه دیدگان جاده ای، بیابانهای کویر، داخل شهری در حوادث طبیعی و غیر طبیعی و تامین این وسایل طبق درخواست مدیر محترم هلال احمر انارک این موارد جهت حفظ جان حادثه دیدگان و خدمات دادن به همشهریان انارکی حائز اهمیت می باشد که امید است این طرح نیز بایاری شما عزیزان و دستان سبز و پرمهرتان تامین گردد. همچنین با مشارکت هلال احمر شهرانارک در نظر دارد با تاسیس بانک امانات و تجهیزات پزشکی ویژه همشهریان عزیز جهت رفاه و سهولت در تامین نیاز عزیزان و دعای خیر آنان و حمایت از این امرخیر همکاری نماید لذا از عزیزانی که وسایل در حدنو و یادست دوم قابل استفاده ازقبیل ویلچر و تخت دوشکن و... را موجود دارند جهت این بانک بانام خیرین و یا امواتشان تبت و مورد استفاده قرار دهد.. به امید حمایت شما از این طرح خیرخواهانه.
3- امیدوار کارشناس معدن: متأسفانه عدم توجه مسئولین محترم شهر بویژه در خصوص گسترش و تجهیز موزه معدنکاری، در رابطه با اختصاص قسمتی از این موزه برای ایجاد نمایشگاه کانی شناسی و گردآوری کانی های متنوع را گوشزد می کنم.
4- کانون های فرهنگی وهنری مسجد جامع و چهارده معصوم انارک: برگزاری مراسم مولودی خوانی و جشن به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام والای مادر.
5- روابط عمومی شهرداری: مناسب سازی و ساماندهی ویژه معلولین و سالمندان مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا(ع) واقع در میدان امام علی (ع).
6- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند،  آقای حسن زاهد انارکی. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و خدا بیامرزدشان.