تشکیل جلسه هماهنگی مانور زلزله و ایمنی مدارس در انارک

انارک نیوز - جلسه برنامه ریزی زلزله و ایمنی مدارس با شعار "مدرسه ایمن، جامعه تاب آور "با حضور مسئولان مربوطه در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

?به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مانور زلزله و ایمنی مدارس با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور  به ریاست مهندس جباری بخشدار انارک و نماینده دستگاه‌های مربوطه و امدادی شهر انارک در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

?بخشدار انارک در این جلسه ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) با بيان اينكه مانور سراسری زلزله و ایمنی با عنوان "مدرسه ایمن، جامعه تاب آور " برگزار می شود عنوان کرد، هدف اصلی برگزاری چنین مانورهای بالا بردن ایمنی مدارس و افزایش سطح آگاهی مردم و دانش آموزان در مواقع زلزله و شرایط بحرانی و سنجش میزان آمادگی مدارس است.

او با اشاره به اینکه می بایست تمام مدارس درگیر اجرای درست مانور عملیاتی در مقابل زلزله شوند تصریح کرد:در این مانور به موارد دیگری مانند آموزش در برابر مخاطرات، آموزش خود امدادی و یکسری آموزشهای عمومی توجه شده است.
بخشدار انارک همچنین عنوان کرد: دستگاههای برق،آب،مخابرات و جمعیت هلال‌احمر، آموزش و پرورش را در اجرای این طرح همراهی خواهد کرد.
?در این نشست پیرامون برگزاری مانور زلزله در مدارس و تجهیز مدارس بحث و تبادل نظر شد و نمایندگان دستگاه ها ضمن تشریح برنامه ها، آماده گی خود را برای برگزاری مانور اعلام کردند.

گفتنی است مانور سراسری زلزله و ایمنی شهر انارک همزمان با سراسر کشور در هشتم آذر ماه در دبیرستان شهید صمدی برگزار خواهد شد.

#خبرنگار:مهران مطلبی نیا - 6 آذر 02