گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در انارک

انارک نیوز - "جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در انارک برگزار شد.

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین قیام ۱۵ خرداد صبح روز شنبه دوازدهم  خرداد ماه درسالن جلسات بخشداری انارک برگزار شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و همچنین قیام ۱۵ خرداد جلسه‌ ستاد هماهنگی بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی صبح روز
شنبه با حضور مهندس جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار، اعضای شورای اسلامی انارک، امام جماعت روستای چوپانان و سایر مسئولان  ادارات و ارگان‌های دولتی  و نظامی و انتظامی شهر انارک و روستای چوپانان در بخشداری برگزار شد.
در این جلسه که با هدف ساماندهی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم ارتحال امام خمینی(ره) برگزارشد، بخشدار انارک به شخصيت والای امام خمینی اشاره نمود و اظهار داشت: معرفی شخصیت والای ایشان به نسل جوان در جامعه امری بسیار ضروری می باشد.
جباری بخشدار انارک در ادامه با تقدیر از همکاری دستگاههایی که در اعزام کاروان جهت شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) همکاری نموده اند به تشریح برنامه های سالروز رحلت امام خمینی در بخش انارک پرداخت و اظهار داشت:اعزام زائران به مرقد مطهر امام (ره)، برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی آن حضرت در بخش انارک، فضاسازی محیطی با استفاده از بنر و پارچه، برپایی ایستگاه صلواتی، بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده این روز است.
در ادامه اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداخته  ودر پایان این جلسه مقرر شد که تمام دستگاههای ستادی و اجرایی متناسب‌ با فعالیت و با حداکثر توان خود در راستای هرچه بهتر برگزار نمودن سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اقدامات لازم را انجام دهند.

#خبرنگار:مهران مطلبی نیا - 14 خرداد 03