گزارش خانه ملت از نظارت میدانی نمایندگان استان اصفهان(قسمت اول)

آزاد: افتتاح دو کارخانه در نائین با ظرفیت اشتغال برای 500 نفر ظرف 3 ماه آینده الهام آزاد  با اشاره به برخی اقدامات نظارتی خود در منطقه گفت: پیگیری هایی در حوزه زیرساخت در نایین، خور و بیابانک داشته ایم که در بخشی از آن مقرر شد گازرسانی از 40 به 70 تقویت شده و در صدد هستیم که وزارت نفت انتقال گاز سراسری از نایین به خور و بیابانک را آغاز کند چرا که تا کنون گازکشی شهری نداشتیم و تا کنون دستور انتقال گاز از نایین به انارک صادر شده است.

نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار شد برای ایجاد آب شرب پایدار در منطقه با اختصاص 17 میلیارد تومان اعتبار در سال 1400 و به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) عملیات اجرایی آغاز شود که تا پایان ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: بودجه خوبی برای بهسازی جاده های روستایی و اصلی منطقه نیز اختصاص یافته است.

الهام آزاد

آزاد در ادامه با اشاره به وضعیت عملیات احداث بزرگ ترین بیمارستان شرق اصفهان که در نایین واقع شده و 99 تختخوابی است، عنوان کرد: این پروژه سال ها به دلیل عدم وجود اعتبارات خیلی کند پیش می رفت که توانستم از بودجه ای که در اختیار داشتم، 15 میلیارد تومان را طی دو مرحله اختصاص داده تا مناقصه آن انجام شود و تا پایان 1401 به اتمام برسد.

این عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در ادامه با انتقاد از ضعف زیرساخت های ورزشی منطقه عنوان کرد: در این زمینه پیگیری هایی کرده ایم و قرار شده است یک زمین چمن مصنوعی و چند سالن ورزشی در روستاهای نایین داشته باشیم که تا پایان سال به اتمام می رسد همچنین پروژه استخر خور و بیابانک که مسکوت مانده بود، بودجه گرفت و کار آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه های نیمه تمام دیگری مثل کتابخانه نایین نیز که از دهه 80 ناتمام مانده بود پیگیری شد و همچنین قرار شد اعتباراتی برای ایجاد مرکز پزشکی قانونی اختصاص یابد.

عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری هایی نیز در خصوص ادامه احداث کارخانه هایی داشتیم که به خاطر عدم وجود زیرساخت به بهره برداری نرسیدند اما ظرف سه ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید که ظرفیت یک کارخانه که هم اکنون 100 نفر در آن مشغول به کار هستند به 250 نفر خواهد رسید و کارخانه دوم نیز 250 نفر اشتغال ایجاد می کند.
(1401/02/31 11:19:29)