سرباز سرمایه معنوی نظام و نیروهای مسلح است

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی، امیر سرتیپ دوم خلبان انگیزه در مراسم استقبال از سربازان جدیدالورود که با حضور خانواده ها برگزار شد اظهار کرد: سربازان وظیفه سرمایه های معنوی نظام ، نیروهای مسلح و از شاکله های اصلی نیروی الهی هوایی هستند .
به گزارش روابط عمومی نهاجا؛ با حضور امیر سرتیپ دوم علیرضا انگیزه فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سبحانی رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه و جمعی از فرماندهان، مسئولین و خانواده ها مراسم استقبال از سربازان جدیدالورود در مسجد جعفر طیار این یگان برگزار شد.
امیر سرتیپ دوم خلبان انگیزه در این مراسم ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به سربازان و خانواده ها با بیان اینکه خدمت سربازی کارخانه انسان سازی و شکل دهنده زندگی نوجوانان و جوانان است گفت: این دوران که مانند برق و باد می گذرد را غنمیت شمارید چرا که جوهره وجودی هر انسانی در سختی ها و دشواری ها شکل می گیرد.
وی با اشاره به جایگاه سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: سربازان وظیفه سرمایه های معنوی نظام و نیروهای مسلح هستند و نیروی انسانی که بر محوریت کارکنان وظیفه حرکت می کند از شاکله های اصلی نیروی هوایی الهی است .
فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی ضمن دادن اطمینان خاطر به خانواده ها با بیان اینکه فرزندان شما همچون فرزندان و عزیزان ما هستند و تمام تلاش ما بر پیشرفت و رشد آنها می باشد تصریح کرد: هیچ والدینی بد فرزند خود را نمی خواهد و بنده به شما اطمینان می دهم که به بهترین وجه از فرزندانتان مراقبت کنیم.
شایان ذکر است پس از پایان مراسم سربازان جدیدالورود برای طی دوره آموزش های اولیه سربازی به مرکز آموزش شهید ابوعطا انارک اعزام شدند.
(2 دی 1400)