حادثه رانندگی در محور انارک/ فوت همسر فرماندار شاهین شهر

حادثه رانندگی در محور انارک/ فوت همسر فرماندار شاهین شهر

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نائین گفت: بر اثر واژگونی خودرو فرماندار شاهین شهر در محور انارک – چوپانان یک نفر در دم فوت و ۳ نفر مصدوم شدند.

رضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شب گذشته در ساعت ۱۹:۴۵ در تماس با اورژانس نائین حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۴۵ محور انارک به سمت چوپانان اعلام شد.

وی افزود: پس از آن نیروهای اورژانس انارک به محل حادثه اعزام  و در مشاهده ابتدایی متوجه می‌شوند که خانم ۳۷ ساله بر اثر شدت جراحات در دم فوت کرده است.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نائین تصریح کرد: در این حادثه فرماندار شاهین شهر به همراه سه فرزند خود شامل دختر ۱۲ ساله، پسر ۷ ساله و پسر ۲ ساله با آمبولانس به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند، اما متاسفانه همسر فرماندار فوت شد.

عباسی با اشاره به اینکه حال عمومی مصدومان خوب بود، خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه پس از اقدامات ابتدایی در بیمارستان نائین برای پیگیری درمان به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند.
(۲۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۴ - کد خبر:  1400122922523)


افزایش ۴۳ درصدی تردد در محورها/گشت‌زنی‌های نامحسوس و استفاده از جایروکوپتر
رئیس پلیس راه استان اصفهان از افزایش ۴۳ درصدی تردد در محورهای استان اصفهان از بیست‌وپنجم تا بیست‌وهفتم اسفندماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته و بهره‌گیری از گشت‌زنی‌های نامحسوس و هوایی به وسیله جایروکوپتر برای رسیدگی به تخلفات، خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تبریک پیشاپیش سال نو، اظهار کرد: تردد در محورهای استان اصفهان از بیست‌وپنجم تا بیست‌وهفتم اسفندماه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش یافته است و چهار فقره سانحه رانندگی واژگونی خودرو به وقوع پیوسته که در هر تصادف یک نفر فوت شده است و طبق بررسی‌ها فوتی‌های این تصادفات افرادی بودند که از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند.

وی با بیان اینکه شب گذشته نیز یک فقره واژگونی خودروی شاهین در محور انارک به چوپانان به وقوع پیوست که متعاقب آن یکی از سرنشینان خودرو فوت شد، افزود: استفاده نکردن از کمربند ایمنی و پرت شدن به بیرون از خودرو در فوت این سرنشین مؤثر بود.
(۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰)


سانحه واژگونی خودرو فرماندار شاهین شهر و میمه یک کشته و 4 مصدوم برجای گذاشت
خودروی سید محمد کاظمی طباء، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه عصر روز گذشته در محور انارک شهرستان نائین دچار سانحه شد و یک کشته و 4 مصدوم برجای گذاشت.
1228160
به گزارش صاحب نیوز؛ ساعت 19:45 دقیقه روز شنبه 28 اسفند خودرو کیا سراتو حامل سید محمد کاظمی طبا، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه همسر و سه فرزندش در محور انارک شهرستان نائین واژگون و سرنشینان ان به شدت آسیب دیدند.

در این حادثه متاسفانه همسر 37 ساله سید محمد کاظمی طبا در دم جان باخت و فرماندار و سه فرزند 16 ساله، 7 ساله، و یک و نیم ساله مصدوم شدند که با حضور اورژانس 115 به بیمارستان نائین منتقل شدند.

بر اساس آخرین اخبار سه فرزند فرماندار به مراکز درمانی اصفهان منتقل شده اند و پزشکان بیمارستان حشمتیه نائین در حال رسیدگی به وضعیت سید محمد کاظمی طبا هستند.
(۱۰:۱۷ -  ۱۴۰۰/۱۲/۲۹)