چه؟ (21 تا 29 اسفند ماه 1400)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".

آخرین چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارهای سال 1400 از  بیست و یکم تا بیست و نهم اسفند ماه در زیر آمده است.

1- روابط عمومی شهرداری: تجهیز واحد خدمات شهری شهرداری انارک به یک دستگاه فوگر حرارتی (سمپاش) جهت مقابله با آفات و حشرات با حمایت خیرین انارکی آقایان مهندس مهرداد صفوی و احمد سعیدی انارکی.
2- انارک نیوز: ساعت فعالیت نانوایی های فعال در سطح شهر انارک  در ایام نوروز اعلام شد.
ناشناس: پس بعد از این تاریخ یعنی از پانزدهم فروردین مثل قبل هر نانوایی هرطور دلش خواست نان بپزد. پیگیری کنید که بعد از ایام عید هم ساعت کار نانوایی ها مشخص باشه.
- مطلبی نیا: بعد از تعطیلات عید هم به همین منوال خواهد بود فقط تغییراتی در ساعت پخت انجام خواهد شد.
3- انارک نیوز: چندین بار، محور انارک - نایین و بالعکس و انارک به چوپانان به دلیل کاهش دید افقی و توفان شن و گردوخاک شدید مسدود شد.  اهم فعالیت های نیروهای امدادی، مسئولین و اعضای مدیریت بحران شامل هماهنگی های لازم با هیات امنا مساجد جهت اسکان مسافرین در راه مانده و هدایت خودرو های سبک به سمت مساجد سطح شهر و سالن ورزشی شهرداری، هدایت خودرو های حادثه دیده به مرکز شهر جهت ایمن سازی شیشه های شکسته شده، پاسخگویی پلیس راه و نیروی انتظامی به صورت تلفنی و گزارش وضعیت مسیر به رانندگان، فعالیت تمامی اصناف واقع در میدان ورودی شهر و ارائه خدمت به مسافرین، گزارش وضعیت راه به مردم از طریق فضای مجازی و کانال های خبرگزاری فعال انارک می شد.
این توفان خساراتی در کارخانه دانه بندی سیلیس به بار آورد.
4- انارک نیوز: از شهردار انارک مهندس خیابانی به مناسبت روز شهردار با لوح تقدیری از طرف شهرداری و شورای اسلامی انارک درمحل شهرداری تجلیل بعمل آمد.
5- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، آقایان منصور صدیقی انارکی و علی چمن پیرا از چوپانان. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و  خدا بیامرزدشان. همچنین مراسم روز عرفه با توجه به شرایط موجود و جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال استثتائاً ۸ صبح 29 اسفند ماه  در آرامستان انارک بر سر قبور اموات برگزار گردید.