چه؟ (23 تا 29 بهمن ماه 1400)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 
چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از شنبه بیست و سوم بهمن ماه  تا آدینه بیست و نهم بهمن ماه 1400 در زیر آمده است. 

 1- انارک نیوز: سرکار خانم مهینه عابدی همسر مرحوم سلطان محمد برادران با عمل خیرخواهانه خود جهت تجهیز سالن ورزشی انارک (نصب سیستم سرمایشی و گرمایشی) به مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان برای یادبود فرزند عزیزشان شادروان نادر برادران اهدا نمودند. 
2- شمسی: موفقیت آرین عزیز را (در ارائه مقاله مشترک به مجله معتبر علمی) به دوست عزیزم  جمال آقا و سرکار خانم دکتر مهسا کریمیان و پیش کسوت گرامی جناب آقای دکتر محمد کریمیان تبریک عرض می کنم.
3- میرزائی عشین: بسیاری از زمین های موجود در محدوده شهر انارک در اختیار راه و شهرسازیست. در شورای دوره پنجم طرح افزایش محدوده شهر انارک پس از شصت سال از 120 هکتار فعلی به 400 هکتار افزایش پیگیری شد اما متاسفانه بدلیل کمبود جمعیت انارک نهایتا با 5 هکتار موافقت و به محدوده اضافه شد که آن هم طبق قانون فقط 10 درصدش در اختیار شهرداریست.
4- انارک نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، کارخانه سرب در هشت کیلومتری پلیس راه  میدان حضرت معصومه (س) در حال احداث و معدن آن در انارک است و از مخالفت قاطع تمام اعضای شورا با احداث کارخانه سرب گفت.
5- روابط عمومی اورژانس استان اصفهان: با تلاش کارکنان اورژانس پایگاه انارک، نوزاد در سلامت کامل به دنیا آمد و مادر و نوزاد برای انجام اقدامات تکمیلی به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.
6- انارک نیوز: اولین جلسه‌ شورای احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهر انارک در روز یکشنبه ۲۴ بهمن با حضور امام جماعت، شهردار و بخشدار محترم انارک و نیز اعضای این شورا و جمعی از روسای ادارات در سالن شهرداری انارک برگزار شد.
7- روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان نائین: طرح سرشماری دام شهرستان نایین جهت هدفمند نمودن تخصیص یارانه های دولتی، حمایت و پشتیبانی از تولیدات دامی.
8- مطلبی نیا: دیدار و نشست سرکار خانم دکتر الهام آزاد به همراه مهندس شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور، مهندس عسکری مدیر کل دفتر تهیه طرح ها، دکتر شنوایی مدیر کل نظارت و ارزیابی بنیاد مسکن کشور، مهندس خانی مدیر کل بنیاد مسکن استان اصفهان به اتفاق همراهان و بخشدار محترم انارک با مهندس خیابانی شهردار و اعضای شورای اسلامی انارک در فرهنگسرای شهرداری برای بررسی مسائل و مشکلات مسکن و بررسی و بازنگری طرح مسکن ملی انارک در خصوص ساخت آن.
9- یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، خانم ها عصمت معلائی و حوا لوکی. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و  خدا بیامرزدشان.