چه؟ (14 تا 20 اسفند ماه 1400)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از چهاردهم تا بیستم اسفند ماه 1400 در زیر آمده است. 

1- دستهای مهربانی و سازندگی انارک: آموزش و پرورش هر کشوری برای رشد و ارتقاء فرهنگی نیاز به تقویت استعداد های در حال آموزش آن جامعه دارد. در راستای این اهداف خیرین شادروانان میرمهدی طباطبایی و ایران صدریه تصمیم بر آن شدن که فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ به کلیه دانش آموزان در حال تحصیل در انارک هر نفر مبلغ ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال بعنوان کمک هزینه تحصیلی پرداخت گردد که اینکار توسط جناب نعمتی با هماهنگی مدیران محترم واحد های آموزشی در انارک به حساب دانش آموزان واریز گردید. جمع کل پرداختی این مرحله توسط این خیرین مبلغ۲۷۷٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال بوده است. از طرفی برای کلیه دانش آمو زان رتبه ممتاز جهت تشویق و ترغیب دانش آموزان انارک مبلغ ۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال نیز توسط خیر گرانقدر جناب آقای مهندس محمود صالح انارکی پرداخت و به حساب دانش آموزان واریز گردید. جادارد از این عمل شایسته که موجب ترغیب و شادی دانش آموزان را سبب گردید، تقدیر و تشکر گردد.
2- ناشناس: (آیا) امسال در انارک برای روز درختکاری نهال درخت تهیه شده؟ و انجمن حمایت از محیط زیست انارک چه گلی به روی انارک زده؟ 
3- انارک نیوز: ایستگاه صلواتی به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در محل مسجد چهارده معصوم انارک با همکاری پایگاه بسیج مسلم بن عقیل و حضرت زینب انارک
4- روابط عمومی شهرداری: رنگ امیزی جداول (بلوار امام خمینی  ره)، ادامه روند بلوک فرش پیاده رو بلوار امام خمینی (ره)، قیرپاشی و آسفالت پیاده رو بلوار امام خمینی حدفاصل میدان ورودی و  کلانتری بخش انارک و تعریض و بهسازی بلوار شهدای هسته ای شهرک شهید رجایی توسط شهرداری انجام شد. در خصوص روشنایی یکی از معابر واقع در انتهای خیابان فرهنگ با همکاری اداره برق نایین مشکل روشنایی این منطقه مرتفع گردید. به مناسبت روز درختکاری و روز جانباز یکی از  فضاهای سبز مجتمع های مسکونی مهر به نام حسن اشرف اهدا کننده اعضای بدن  نامگذاری شد و تعدادی  نهال توسط پدر این مرحوم کاشته شد. همچنین بازدید میدانی اعضای محترم شورای اسلامی شهر انارک، واحد فنی و شهرسازی شهرداری به همراه کارشناسان محترم سازمان ملی زمین و مسکن، اداره کل راه و شهرسازی استان و مهندس علمی انارکی رییس محترم اداره راه و شهرسازی شهرستان از مجموعه کمپینگ گردشگری ورودی شهر و مجموعه مسکونی تجاری  کوی ناروسینه را داشتیم که با بیان  مشکلات در خصوص واگذاری و مالکیت اراضی مباحثی مطرح و قول مساعدت و همکاری ویژه جهت حل موضوع داده شد.
5- انارک نیوز: به دلیل شدت توفان و وضعیت دید افقی جاده انارک به نایین توسط عوامل انتظامی و هلال احمر بسته شد.
6- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، آقایان، علی دستان و حسین کشاورزی انارکی و خانم ها، فاطمه ادوایی و فاطمه خنجری. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و  خدا بیامرزدشان.