حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

انارک نیوز - مردم همیشه در صحنه شهر انارک همگام با سراسر کشور با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان: مراسم یوم الله 22 بهمن با حضور مهندس جباری بخشدار انارک، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا روحانی امام جماعت شهر انارک، مهندس خیابانی شهردار واعضای شورای اسلامی شهر انارک، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی ،امدادی و دیگر مقامات و مسولان لشگری و کشوری به همراه اقشار مختلف مردم خداجوی و غیور انارک برگزار شد.
براساس همین گزارش، راه پیمایی 22بهمن از ساعت ۱۰ صبح با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم همراه با شعارهای کوبنده در انزجار از استعمار و ایادی دست نشانده آنان از میدان ۲۲ بهمن شروع و به حسینیه شهدای انارک ختم شد. شهروندان انارکی در این مراسم فریاد «مرگ برآمریکا» «مرگ بر اسرائیل» «مرگ بر منافق» و «خامنه ای رهبر است» را سر دادند.
بخشدار انارک در حاشیه این مراسم، حضور با شکوه مردم را عشق به ولایت و انقلاب اسلامی خواند و گفت: مردم با حضور خود «نه» بزرگی به استکبار جهانی و در راس آن آمریکا گفتند.
جناب سروان داوودی مقدم فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری نایین  سخنران ویژه مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر انارک، ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از حضور پرشور مردم و مسئولان اظهار داشت: امروز مردم وفادار به انقلاب با حضور مجدد خود در صحنه، پیمان و بیعت خود را با ولایت مستحکم تر کردند و حماسه دیگری آفریدند. وی با بیان اینکه در دنیای امروز ملت بزرگ و ایران اسلامی تعیین کننده و سرنوشت ساز است ادامه داد: امروز ملت هوشیار، فهیم و هوشمند ایران اسلامی تحت رهبری خردمندانه مقام عظمای ولایت همانند نگینی در جهان می درخشد.
درپایان این مراسم قطعنامه 22 بهمن قرائت و با تکبیر الله اکبر مردم مورد تایید واقع شد،همچنین جوایز مسابقات فرهنگی ورزشی انجام شده در دهه مبارک فجر توسط
مسئولین به برگزیدگان اهدا و از نمایشگاه نقاشی کودکان کودکستان نگین انارک در همان محل بازدید شد.
خبرنگار: مهران مطلبی نیا 22 بهمن 02