راهپیمایی روز جهانی قدس بخش انارک

انارک نیوز - جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس بخش انارک برگزار شد.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس بخش انارک مورخ چهاردهم فروردین ماه به ریاست مهندس جباری بخشدار انارک و حضور مهندس خیابانی شهردار، اعضای شورای اسلامی انارک، امام جماعات مساجد انارک و روستای چوپانان و جمعی از مسئولان شهر انارک و روستای چوپانان در محل سالن اجتماعات بخشداری انارک برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس جباری بخشدار انارک ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت علی(ع)  و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق وبه شهادت رساندن فرماندهان سپاه قدس، سپاه پاسداران و جبهه مقاومت در سوریه عنوان نمود: بعد از جنایات اخیر در غزه روز قدس امسال باید مسئله فلسطین را پر رنگ تر دنبال کنیم و باید راهپیمایی امسال پر شور تر برگزار شود.

جباری در ادامه بیان نمود:روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسرائیل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

در این جلسه هم چنین مسیر راهپیمائی روز قدس مورخ  ۱۴۰۳/۱/۱۷ در انارک از میدان ۲۲ بهمن به سمت حسینیه شهدا در ساعت ۱۰ اعلام گردید. و سخنران پایان راهپیمایی نیز حاج آقا موسوی امام جماعت مسجد چهارده معصوم انارک معرفی گردید.

#خبرنگار: مهران مطلبی نیا - 15 فروردین 03