کاروانسرای بوم‌گردی مشجری نایین با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد

مجموعه گردشگری مشجری بخش انارک شهرستان نایین، با حضور استاندار اصفهان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، هتل سنتی و مجموعه گردشگری مشجری بخش انارک شهرستان نایین در کیلومتر ۴۵ محور انارک به چوپانان قرار دارد که توسط بخش خصوصی، با مساحت ۲۰ هکتار و ۱۳۴ اتاق و سوئیت با اشتغالزایی برای ۳۵ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم و سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال، با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.
دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، در جریان سفر به شهرستان نایین و افتتاح کاروانسرای بوم‌گردی مشجری، ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت، عنوان کرد: این مجموعه گردشگری می‌تواند منشاء امیدواری و آینده‌ای روشن برای سرمایه گذاری در این منطقه باشد.
وی ادامه داد: آنچه که در وهله نخست با بازدید از این مجموعه گردشگری در ذهن نقش می‌بندد این است که محدودیت‌ها همیشه منجر به محرومیت نمی‌شود.
استاندار اصفهان بیان کرد: محدودیت‌ها می‌توانند منجر به خلاقیت، نوآوری و شکوفایی شوند، نگاه متفاوت به استعدادهای مناطق کویری فرصت اشتغال، معیشت و سرمایه گذاری را فراهم می‌کند.
دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ها می‌توانند منشاء ورود علم و فناوری به منطقه شوند و بضاعت هایی که همیشه نادیده گرفته می‌شوند را فعال کنند.
وی افزود: شاید مهم‌ترین الگویی که می‌توانیم از این مجموعه داشته باشیم نگاه متفاوت به محدودیت‌ها است که با خلاقیت و ابتکار می‌توان از ظرفیت‌های موجود بیشترین بهره را بُرد و ظرفیت‌های جدیدی را نیز ایجاد کرد.
دکتر مرتضوی یکی از مسائل مهم استان اصفهان در سال‌جاری را به ثمر رساندن پروژه‌های آبخیزداری دانست و عنوان کرد: هدایت و مدیریت آب‌های سطحی با جدیت دنبال می‌شوند.
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳