دست و پای کسانی که در منطقه اشتغال ایجاد کند را میبوسم

فرماندار شهرستان نایین: دست و پای کسانی که در منطقه اشتغال ایجاد کند را میبوسمدر اولین روز هفته کارگر نشست صمیمانه مدیران و نمایندگان واحدهای تولیدی شهرستان نایین در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان نایین، این جلسه با حضور رئیس اداره تعاون،  کار و رفاه اجتماعی شهرستان، رئیس سازمان تأمین اجتماعی، مسؤول بسیج کارگری و مدیر کاریابی نایین و تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی شهرستان برگزار شد،

محمد خلیلیان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت کارگر پیرامون برنامه های محوری اداره در هفته کارگر صحبت کرد.

محسن فیروزی فرماندار شهرستان نیز ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه کار و تلاش و کوشش به ویژه جامعه کارگری و کارفرمایی شهرستان، فرا رسیدن هفته کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش و کارفرمایان شهرستان نایین که با خلاقیت و تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه شهرستان را فراهم می نمایند تبریک گفت.

محسن فیروزی فرماندار جدید شهرستان در این نشست صمیمانه از کارفرمایان بعنوان جهادگران عرصه تولید نام برد و عنوان نمود: فرمانداری به صورت همه جانبه از کارفرمایان بومی و غیربومی که با هدف ایجاد اشتغال و افزایش تولید گام بردارند حمایت خواهد نمود و افزودند: دست و پای افرادی که در راستای ایجاد اشتغال و تولید گام بردارند خواهم بوسید و با تمام امکانات و ظرفیت موجود حمایت خواهد کرد.

در این نشست نماینده واحدهای تولیدی شهرستان به پاره ای از مشکلات پیشرو اشاره نمودند و خواستار رفع آن از سوی دستگاه‌های اجرایی شدند.
(۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۶:۲۹)