جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش انارک برگزار شد.

انارک نیوز - به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان:جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش انارک به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز ۱۴۰۳ به ریاست مهندس جباری بخشدار انارک و جناب سروان محمدی فرمانده پلیس راه شهرستان نایین، جانشین فرمانده پاسگاه انتظامی انارک، مسئول نماینده گی آموزش و پرورش، نماینده شهرداری انارک، اعضای شورای اسلامی انارک و روستای چوپانان، دهیار و سایر اعضای ستاد بخش صبح روز پنجشنبه مورخ  ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ در محل سالن اجتماعات بخشداری انارک برگزار شد.
جباری بخشدار انارک در این جلسه ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی ستاد انتخابات بخش انارک در برگزاری یک انتخابات سالم، بر هماهنگی برنامه ریزی و سازماندهی ادارات جهت خدمت رسانی و رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به ظرفیت های بالای بخش انارک در جذب گردشگر تاکید نمود و گفت: تلاش نهادها و ادارات بخش بایستی در راستای جذب گردشگر با توجه به ظرفیت های بالای مناطق متنوع این بخش باشد.وی همچنین از کلیه نهادهای امدادی خواست تا آمادگی و هماهنگی های لازم را جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافرین داشته باشند.
 وی در ادامه این جلسه،پس از مرور مصوبات و ارائه نقطه نظرات اعضای ستاد،بر نحوه توزیع و قیمت کالاها، بازدیداز رستوران ها،پایگاه‌های اورژانس، استقرا و آماده باش هلال احمر، تعین کشیک ها و آماده سازی مساجد با همکاری و هماهنگی اعضای ستاد تسهیلات نوروزی تاکید کرد.
در حاشیه این جلسه سروان محمدی فرمانده پلیس راه شهرستان نایین با اشاره به نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان و بخش انارک که از مشکلات مهمی است که شهرستان مواجه است، بیان کرد: با توجه به قرار گیری شهرستان در محور اصلی زائران امام رضا(ع)
و رفت و آمد زیاد مسافران در طول سال در سطح شهرستان که عمده آن در طول تعطیلات نوروز و تابستان است، می‌طلبد تا یکی از اهداف اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر برنامه‌ریزی و هماهنگی در خصوص کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای باشد.
طی این جلسه بخشدار انارک هفت کمیته تخصصی در قالب کمیته های ارزیابی عملکرد،
کمیته برنامه ریزی و آمار،اطلاع رسانی و تبلیغات فرهنگی اجتماعی، هماهنگی امور شهرداری و دهیاری ها،خدمات امنیتی انتظامی، حمل ونقل و نظارت بر واحدهای بین راهی، خدمات بهداشتی و سلامت و اسکان و رفاه را تشکیل دادند. و مسئولین کمیته ها پیشنهادات و نظرات خود را بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد".

خبرنگار:مهران مطلبی نیا - 18 اسفند 02