اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین مطالبه نائین از رئیس‌جمهور

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین مطالبه نائین از رئیس‌جمهور

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و تخصیص اعتبار برای تکمیل آنها مهم‌ترین مطالبه شهرستان نائین از رئیس‌جمهور است.

محسن فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مهم‌ترین مطالبات شهرستان نائین در سفر آتی رئیس‌جمهور به استان اصفهان، اظهار کرد: در یک ماه گذشته بیشترین تلاش خود را معطوف شناسایی پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمامی که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند، کردیم که این طرح‌های نیمه‌تمام احصا شد. این پروژه‌ها جز مطالبات شهرستانی و استانی است و در کمیته‌ها و کارگروه‌های استانی روی این پروژه‌ها بحث کارشناسی شده است.

وی افزود: بنابراین مهم‌ترین مطالبه شهرستان نائین از رئیس‌جمهور اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و در سفر ایشان محور اصلی برنامه ما به سرانجام رساندن همین پروژه‌ها هستند. تلاش می‌کنیم در این سفر اعتبارات استانی و ملی خوبی برای تکمیل این پروژه‌ها جذب کنیم تا به موقع به بهره‌برداری برسند.

فرماندار نائین، تصریح کرد: برای مثال یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام و مهمی که مطالبه مردم نائین است تکمیل بیمارستان افضلیان بوده که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. نائین به دلیل قرار گرفتن در چهارراه ارتباطی کریدور شمال به جنوب و جاده طریق الرضا و دوری از مرکز استان نیاز مبرمی به تکمیل و بهره‌برداری از این بیمارستان دارد که در صورت بهره‌برداری خدمات زیادی را می‌توانیم به تصادفی‌ها و شهرستان‌های هم‌جوار نائین ارائه دهیم.

فیروزی گفت: یکی دیگر از مطالبات شهرستان نائین که از دولت‌های قبل بر زمین مانده و استارت آن دوباره زده شده است گاز رسانی سراسری به انارک و چوپانان است که تلاش می‌کنیم در سفر رئیس‌جمهور به استان این مطالبه جدی را به سرانجام برسانیم و مصوبه‌ای در این باره داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر مطالبات شهرستان اتمام پروژه دوبانده سازی و تکمیل باند دوم جاده انارک به چوپانان و خور و بیابانک است که البته امسال ۱۲ کیلومتر آن آسفالت و وارد رینگ بهره‌برداری می‌شود و باید باقی‌مانده آن را نیز آسفالت و کل جاده را دوبانده کرد.
(۲۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۶ - کد خبر:1401032215270)