فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب فرمانداری ویژه نائین یک امتیاز خاص برای این شهرستان است که باعث ارتقا آن در سطح استان و کشور خواهد شد.

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ارتقا فرمانداری شهرستان نائین به فرمانداری ویژه اظهار کرد: سال گذشته در عید سعید فطر قول فرمانداری ویژه شهرستان نائین به مردم داده شد که با پیگیری‌های ویژه و همراهی هیئت دولت و وزیر کشور به تصویب رسید.

وی ادامه داد: تصویب فرمانداری ویژه نائین یک امتیاز خاص برای این شهرستان است که باعث ارتقا آن در سطح استان و کشور خواهد شد.

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایر امتیازها و ویژگی‌های فرمانداری ویژه تصریح کرد: این امر باعث می‌شود که فرمانداری فراتر و توانمندتر شود و رؤسای ادارات حائز رتبه و عنوان شوند.

وی افزود: تغییرات در فرمانداری نائین باعث افزایش اختیارات شده و رفت و آمد مردم برای کارهای اداری به شهر اصفهان کاسته می‌شود.

آزاد با قدردانی از همراهی هیئت دولت در به تصویب رسیدن این مصوبه گفت: در دولت سیزدهم همراهی برای این موضوع وجود داشت و وزیر کشور با تغییر فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه موافقت کردند.

کد خبر 6085240 - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹